Overslaan en naar de inhoud gaan

Verpakkingen


tastbare merkervaring.

Aantrekkelijk verpakkingsmateriaal geeft de verkoop een enorme boost. Maar liefst 75% van de consumenten bepaalt pas op de winkelvloer welk product hij koopt. Sterke merken verleiden met iconisch verpakkingsmateriaal doordat het onderdeel is van hun visuele identiteit.

geen lege huls.

Als het gaat om packaging design, kijken we goed naar wat jij als merk wilt uitstralen en wie je bent. Zit duurzaamheid in je DNA, dan kun je natuurlijk niet met plastic aan komen. Maar wanneer een nieuw ontwerp zorgt voor een vermindering van 50% van het plastic verpakkingsmateriaal heb je weer een heel goed verhaal in handen. Maar, goed verpakken zit hem ook in slimme oplossingen. Een verpakking die het mogelijk maakt dat een product langer bewaard kan worden bijvoorbeeld. Wij denken er over na.

val op, verleid en overtuig.

Wil jij mensen in één oogopslag inpakken? Of het nu gaat om een opfrisbeurt of het neerzetten van een geheel nieuw verpakkingsdesign concept. C•WORX maakt de ultieme vertaalslag van functie naar uitstraling.